OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na usługi społeczne o wartości poniżej 750 000 EURO, do którego zastosowanie mają przepisy art.138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.1843). na świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i paczek w obrocie krajowym i zagranicznym oraz ewentualnych ich zwrotów dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego we Wrocławiu.
Witamy
Zapraszamy do składania ofert.
!!!UWAGA ZMIANA: oferty należy składać do 30.10.2019 do godz. 10:00!!!
W dniu 22 października 2019 r. o godzinie 16:12 na adres mailowy WAT@dolnyslask.witd.gov.pl Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w związku z postępowaniem na realizację zamówienia p.n. świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i paczek w obrocie krajowym i zagranicznym oraz ewentualnych ich zwrotów dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego we Wrocławiu wpłynęła informacja od przedstawiciela Poczty Polskiej S.A. z prośbą o wyjaśnienie następujących kwestii:
1/ Wykonawca wnosi o poprawę w par.3 ust.4 istotnych postanowień umowy - projektu umowy odwołania się do załącznika, jest „ w załączniku nr 3” a powinno być „w załączniku 2.3”.
Odp. na pyt. 1: Zamawiający dokona poprawy § 3 ust. 4 istotnych postanowień umowy poprzez dokonanie wpisu „w załączniku 2.3.”
2/ Wykonawca wnosi o wykreślenie par.5 ust.7 istotnych postanowień umowy - projektu umowy albowiem nie dotyczy przedmiotu zamówienia.
Odp. na pyt. 2: Zamawiający dokona wykreślenia § 5 ust. 7 istotnych postanowień umowy.
3/ Wykonawca wnosi o poprawę w par.10 ust.1 pkt.2 istotnych postanowień umowy - projektu umowy odwołania się do przepisu, jest „ ust.3 par.11” a powinno być „par.3 ust.11”.
Odp. na pyt. 3: Zamawiający dokona poprawy §10 ust. 1 pkt 2 istotnych postanowień umowy poprzez dokonanie wpisu „§3 ust.11”.
4/ Wykonawca wnosi o wykreślenie z par.6 ust.4 istotnych postanowień umowy - projektu umowy wyrazów „lub mniejszej liczby osób niepełnosprawnych… czasu pracy” albowiem w pkt. III opis przedmiotu zamówienia pkt.9 zdefiniowano wymóg zatrudnienia nie zawierający przedmiotowego warunku.
Odp. na pyt. 4: Zamawiający wykreśli z § 6 ust. 4 istotnych postanowień umowy część zdania w brzemieniu „lub mniejszej liczby osób niepełnosprawnych, które będą zatrudnione przy realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę w przeliczeniu na pełny wymiar czasu pracy”.
5/ W zawiązku z wyrażaniem przez Zamawiającego chęci korzystania z programów rabatowych stosowanych przez Wykonawcy. Wykonawca informuje, że możliwość skorzystania z stosowanych przez niego taryf specjalnych wiąże się, z koniecznością zrealizowania przez klienta szeregu dodatkowych czynności związanych z przygotowaniem lub opracowaniem przesyłek, oraz nadaniem przez klienta określonego wolumenu w okresie miesiąca kalendarzowego.
Klient ubiegający się o zastosowanie taryfy specjalnej.
W przypadku przesyłek nierejestrowanych poza nadaniem określonego wolumenu wymagane jest:
1) maszynowe nanoszenie adresu, zgodne z Polskimi Normami, gwarantujące jego odczytywanie przez czytnik listowych maszyn rozdzielczych,
2) ostemplowanie przesyłek nierejestrowanych datą nadania (odcisk z maszyny do frankowania) lub umieszczenie napisów informujących o odstąpieniu od ich stemplowania i po uzgodnieniu z Wykonawcą naniesienie daty i miejsca nadania,
3) posortowanie przesyłek nierejestrowanych według kategorii na ekonomiczne i priorytetowe,
4) posortowanie przesyłek nierejestrowanych według kodów pocztowych w zakresie uzgodnionym z Wykonawcą, minimum do drugiej cyfry kodu pocztowego,
5) nadanie przesyłek nierejestrowanych w uzgodnionej z Wykonawcą placówce pocztowej nadawczej,
6) sporządzanie przez nadawcę zestawień ilościowo-wartościowych przesyłek nierejestrowanych, według kategorii, rodzajów gabarytów oraz przedziałów wagowych, zgodnie z cennikiem w dwóch egzemplarzach, z których jeden jest przeznaczony dla pocztowej placówki nadawczej albo przekazanie ich do pocztowej placówki nadawczej przy wykorzystaniu systemu Elektroniczny Nadawca* albo uzgodnionego z Pocztą Polską formatu elektronicznej książki nadawczej,
7) informowanie placówki pocztowej nadawczej o planowanym nadaniu.
W przypadku przesyłek rejestrowanych miejscowych poza nadaniem określonego wolumenu wymagane jest:
1) wydzielanie przez nadawcę w osobny strumień, na etapie nadawania, przesyłek poleconych miejscowych z całej partii nadawanych przesyłek poleconych,
2) sporządzanie przez nadawcę pocztowej książki nadawczej dla przesyłek poleconych miejscowych (w dwóch egzemplarzach, z których jeden jest przeznaczony dla placówki pocztowej nadawczej) albo przekazanie jej przy wykorzystaniu systemu Elektroniczny Nadawca albo uzgodnionego z Wykonawcą formatu elektronicznej książki nadawczej; pocztowa książka nadawcza nie może obejmować przesyłek innych niż przesyłki polecone miejscowe,
3) przekazanie przesyłek poleconych miejscowych do nadania zgodnie z kolejnością wpisów w pocztowej książce nadawczej.
Wykonawca informuje, że rabaty naliczane są niezależnie od siebie.
W związku z powyższym, czy Zamawiający przewiduje wykonywanie dodatkowych czynności, umożliwiających zastosowanie taryf rabatowych?
Odp. na pyt. 5: Zamawiający nie jest w stanie łącznie spełnić wymogów, które pozwolą na skorzystanie z taryf specjalnych.
Ponadto Wykonawca wnosi o przedłużenie terminu składania ofert do dnia 30.10.2019.
Zamawiający wyraża zgodę na przedłużenie terminu składnia ofert do dnia 30 października 2019 r. W związku z tym termin składania ofert ulega przesunięciu.
Oferty należy składać do dnia 30.10.2019 roku, do godz. 10.00 w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego we Wrocławiu, 51-165 Wrocław, ul. B. Krzywoustego 28.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.10.2019 r., o godz.10.15.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego we Wrocławiu, Wrocław, ul. B. Krzywoustego 28, pok. nr 12.
- 2019-12-06 13:17:20 - informacja-o-podpisaniu-umowy.pdf
- 2019-11-05 12:17:38 - informacja-o-wyborze.pdf
- 2019-10-30 12:01:18 - informacja-z-otwarcia-na-bip.pdf
- 2019-10-16 08:01:41 - ogloszenie-o-zamowieniu.pdf
- 2019-10-16 08:02:07 - zal.-1---formularz-ofertowy---2019.pdf
- 2019-10-16 08:03:30 - zal.-1.1-do-formularza-ofertowego--formularz-cenowy.pdf
- 2019-10-16 08:03:56 - zal.-2-umowa.pdf
- 2019-10-16 08:04:06 - zal.-2.1-do-umowy--opis-przedmiotu-zamowienia.pdf
- 2019-10-16 08:04:17 - zal.-2.2-do-umowy--jednostki-zamawiajacego---jednostki-wykonawcy.pdf
- 2019-10-16 08:04:35 - zal.-2.3-do-umowy--szczegolowa-specyfikacja-cenowa.pdf
- 2019-10-16 08:04:58 - zal.-2.4--do-umowy--cennik-uslug-w-obrocie-krajowym.pdf
- 2019-10-16 08:05:46 - zal.-2.5.--do-umowy--cennik-uslug-operatora-w-obrocie-zagranicznym.pdf
- 2019-10-16 08:05:58 - zal.-2.6.-do-umowy--wzor-formularza-ksiazki-nadawczej.pdf
- 2019-10-16 08:06:09 - zal.-2.7.---do-umowy-wzor-zpo.pdf
- 2019-10-16 08:06:23 - zal.-2.8.-do-umowy--zestawienia-ilosciowo--wartosciowego-w-obrocie-krajowym-i-zagranicznym.pdf
- 2019-10-16 08:06:37 - zal.-2.9.-do-umowy--regulamin-swiadczenia-uslug-pocztowych.pdf
- 2019-10-16 08:07:25 - zal.-3-do-siwz-oswiadczenie-o-braku-podstaw-do-wykluczenia.pdf
- 2019-10-16 08:07:47 - zal.-4-do-siwz-o-prznaleznosci-do-grupy-kapitalowej.pdf
- 2019-10-16 08:08:02 - zal.-4a-do-siwz-o-prznaleznosci-do-grupy-kapitalowej.pdf
- 2019-10-16 08:08:36 - zal.-5-oswiadczenie-o-spelnieniu-warunkow-w-postepowaniu.pdf
- 2019-10-16 08:08:52 - zal.-6---wykaz-robot.pdf
- 2019-10-16 08:09:01 - zal.-7---poleganie-na-zasobach-innych-podmiotow.pdf
Zatwierdził przez: Ciesielski Marek
Ostatnia zmiana wykonana przez: Ciesielski Marek
Ostatnia data aktualizacji wykonana w dniu: 2021-10-22 09:23:25