Skargi i Wnioski
W związku z wystąpieniem przypadków koronawirusa (SARS-CoV-2) w Polsce, Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu zawiesza możliwość składania skarg i wniosków osobiście w siedzibie WITD do odwołania. Możliwy jest natomiast kontakt listowny, mailowy i telefoniczny.
Sposób załatwiania spraw
Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego, jego Zastępca lub osoba wyznaczona przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków w każdą środę od 14:00 do 16:00 w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego we Wrocławiu przy ul. B. Krzywoustego 28, po wcześniejszym ustaleniu terminu (zapisy prowadzi sekretariat, tel. 071 326 51 60).
Skargi i wnioski można składać także:
1) drogą pocztową na adres:
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu
ul. B. Krzywoustego 28
51-165 Wrocław
2) osobiście w godzinach pracy urzędu:
w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego we Wrocławiu,
sekretariat pok. 5 (parter)
3) drogą elektroniczną:
sekretariat@dolnyslask.witd.gov.pl
4) faxem:
fax: (0-71) 326 51 61
Informujemy również, że wszelka korespondencja powinna zawierać imię, nazwisko i dokładny adres nadawcy. Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. z 2002 r., Nr 5, poz. 46), listy nie podpisane przez nadawcę pełnym imieniem i nazwiskiem oraz bez pełnego adresu pozostawiane są bez rozpatrzenia.
Rejestr skarg i wniosków znajduje się na:
Stanowisku pracy ds. prawnych.
Opublikował: Ciesielski Marek
Ostatnia zmiana: Ciesielski Marek 2020-11-30 11:57:57
- 2020-11-30 11:57:57 - wersja - 12 - autor: Ciesielski Marek