Ogłoszenie o zbędnych i zużytych składnikach majątku ruchomego Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego we Wrocławiu o wartości powyżej 300 euro.
Ogłoszenie o zbędnych i zużytych składnikach majątku ruchomego Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego
we Wrocławiu
o wartości przekraczającej 1200 zł.
Stosownie do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 kwietnia 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania niektórymi składnikami majątku Skarbu Państwa i na podstawie protokołu przeprowadzenia oceny majątku ruchomego, Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu informuje, o zbędnych i zużytych składnikach majątku ruchomego przeznaczonych do nieodpłatnego przekazania, sprzedaży lub darowizny.
Szczegółowy wykaz zbędnych i zużytych składników majątku ruchomego zawiera załącznik nr 1, załącznik nr 2, załącznik nr 3, załącznik nr 4.
- Jednostki wymienione w § 38 ust.1 i ust.2 ww. Rozporządzenia zainteresowane otrzymaniem składników majątku ruchomego wymienionych w załączniku nr 1, załączniku nr 2, załączniku nr 3, załączniku nr 4, w formie nieodpłatnego przekazania, mogą składać pisemne wnioski zgodnie z załącznikiem nr 5 zawierające:
a) nazwę, siedzibę i adres jednostki,
b) informacje o zadaniach publicznych realizowanych przez jednostkę,
c) wskazanie składników majątku ruchomego (nazwa i S/N ), o który występuje jednostka,
d) oświadczenie, że przekazany składnik zostanie odebrany w terminie i miejscu określonym w protokole zdawczo-odbiorczym wg. załącznika nr 6,
e) zobowiązanie do pokrycia kosztów związanych z nieodpłatnym przekazaniem, w tym kosztów odbioru przedmiotu nieodpłatnego przekazania,
f) telefon kontaktowy,
g) e:mail,
- Jednostki wymienione w § 39 ust.1 ww. Rozporządzenia zainteresowane nabyciem w formie darowizny składników majątku ruchomego wymienionych w załączniku, mogą składać pisemne wnioski zawierające:
a) nazwę, siedzibę i adres jednostki,
b) statut,
c) informację o zadaniach publicznych realizowanych przez jednostkę,
d) wskazanie składnika majątku ruchomego (nazwa, S/N), o który występuje jednostka,
e) uzasadnienie potrzeb i sposobu wykorzystania składnika majątku ruchomego,
f) zobowiązanie do pokrycia kosztów związanych z darowizną, w tym kosztów odbioru przedmiotu darowizny,
g) telefon kontaktowy,
h) e:mail,
Wnioski można kierować za pośrednictwem poczty lub składać osobiście w siedzibie WITD we Wrocławiu w pok. nr 5 - sekretariat ( decyduje data wpływu ) - do dnia 5 czerwca 2017 r. na adres:
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu,
ul. B. Krzywoustego 28, 51-165 Wrocław
Zagospodarowanie zbędnych lub zużytych składników majątku ruchomego Inspektoratu odbywa się poprzez:
1) w trybie § 38 niniejszego rozporządzenia – następnie:
2) w trybie § 39 niniejszego rozporządzenia- następnie:
3) w trybie § od 9 do 37 niniejszego rozporządzenia- następnie:
4) w trybie § 8 ust4
Składniki majątku można oglądać w Wojewódzkim Inspektoracie Transportu Drogowego we Wrocławiu, ul. B. Krzywoustego 28; 51-165 Wrocław w godzinach od 8.30- do 14.00 w terminie od 15 maja 2017 r. do 4 czerwca 2017 r. po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie zapoznania się ze stanem przedmiotów oraz do kontaktów w sprawie wniosków jest Pan Oktawian Plaskota (pok.17) tel. 71/320-90-87.
W przypadku ofert kupna należy na kopercie umieścić następujące informację:
„ Zbędne i zużyte składniki majątku ruchomego nie otwierać do dnia 5 czerwca 2017 r.”.
Pisemne wnioski, które wpłyną po terminie odsyła się, a w przypadku braku takiej możliwości pozostawia się w aktach sprawy bez otwarcia.
W przypadku gdy co najmniej dwie jednostki wymienione w § 38 lub § 39 ww. Rozporządzenia, będą zainteresowane nieodpłatnym przekazaniem, o przydziale składnika majątku ruchomego decyduje kolejność wpłynięcia wniosków oraz analiza potrzeb podmiotu wnioskującego
Wnioski lub oferty, o których mowa wyżej należy składać do dnia 5 czerwcz 2017 r.
na adres:
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu,
51-165 Wrocław
ul. B. Krzywoustego 28
tel. 71/320-90-87
Fax. 71/326-51-61
e-mail: oplaskota@dolnyslask.witd.gov.pl
- 2017-05-15 14:37:05 - zalacznik-6-protokol-odbioru.docx
- 2017-05-15 14:34:43 - ogloszenie-o-zbednych-i-zuzytych-skladnikach-majatku-ruchomego.pdf
- 2017-06-07 09:19:19 - wybor-ofert.pdf
- 2017-05-15 14:35:12 - zalacznik-1-fiat-ducato-dw-2443m.pdf
- 2017-05-15 14:35:24 - zalacznik-2-fiat-ducato-dw-7642n.pdf
- 2017-05-15 14:36:21 - zalacznik-3-ford-transit-dw-9715t.pdf
- 2017-05-15 14:36:34 - zalacznik-4-renault-master-dw-7024e.pdf
- 2017-05-15 14:36:50 - zalacznik-5-wniosek.docx
Zatwierdził przez: Ciesielski Marek
Ostatnia zmiana wykonana przez: Ciesielski Marek
Ostatnia data aktualizacji wykonana w dniu: 2017-06-07 09:19:29